Zgodnje učenje jezikov je naložba v prihodnost otrok. Dvojezičnost in večjezičnost pospešujeta tako kognitivni kot lingvistični razvoj otrok, saj spodbujata delovanje možganov. Izsledki znanstvenih raziskav navajajo boljše ali enake rezultate dvo in večjezičnih otrok na kognitivnih testih v primerjavi z otroki, ki govorijo samo en jezik. Poleg tega znanstveniki navajajo številne druge prednosti, ki jih razvijajo večjezični otroci in ljudje. Med drugim tudi sposobnost lažjega učenja novih tujih jezikov.

 

Vse to je spodbudilo dr. Mojco Stubelj Ars, da je ustvarila MINI POLIGLOTINI večjezične knjige za otroke in razvila lastno metodo zgodnjega učenja tujih jezikov na pravljičen in igriv način. Trdi, da je najbolj pomembno otrokom približati učenje jezikov skozi igro, tako da učenje doživljajo kot zabavo ter se spontano učijo tujega jezika na pravljični način.

 

Avtorica inovativne otroške knjige »Pravljica o Luni – Kako je mali poni postal velik« je sicer prvo knjigo v slovenskem, angleškem in italijanskem jeziku zasnovala za sina s katerim dnevno govorijo slovenski in angleški jezik. Nadgradila jo je z didaktiko in igrami, tako, da je knjiga hitro našla občinstvo v Sloveniji in sosednih državah. Nedavno je »Pravljica o Luni« ponovno izšla v štirih knjigah v kombinacijah treh od petih jezikov. Z MINI POLIGLOTINI knjigami se tako otroci danes lahko učijo slovenskega, nemškega, francoskega, italijanskega in angleškega jezika. Povpraševanje staršev po avdio zapisih v tujih jezikih je Mojco pripeljalo na idejo, da naredi tudi mobilno aplikacijo v kateri bo pravljico mogoče poslušati v različnih jezikih. Ideja je v realizaciji, tako da bomo v kratkem lahko pravljico tudi poslušali. Gre za prvo slovensko knjigo, ki bo animirana in v sedmih jezikih dostopna v obliki mobilne aplikacije in bo zaokrožila celoten koncept MINI POLIGLOTINI zgodnjega učenja jezikov.  

 

Posebnost je tudi ta, da so MINI POLIGLOTINI namenjene otrokom od drugega do desetega leta starosti, saj jo lahko uporabljamo na štiri različne načine glede na lingvistične in kognitivne sposobnosti otroka. Malčki najprej prepoznavajo risbe v slovarju in opisujejo posamezne ilustracije, kasneje tuje jezike spoznavajo skozi posamezne stavke pravljice, ko zgodbo dobro poznajo v maternem jeziku pa postane lažje tudi učenje drugih dveh jezikov.

 

Knjiga tako otroku vedno znova ponuja nove vsebine in skozi leta dopolnjuje njegovo znanje tujih jezikov. Avtorica pojasnjuje “Naš cilj je, da bi ob knjigah, igrah in aplikacijah MINI POLIGLOTINI uživali tako otroci kot odrasli in bi jih navdihnile za pogovor, ustvarjanje, igro in zgodnje učenje tujih jezikov”.