Pravila Sodelovanja

PRAVILA NAGRADNE IGRE NA FACEBOOK STRANI ODDAJE DOBRO JUTRO

 

Udeleženec s sodelovanjem v nagradni igri soglaša, da organizator zbira in hrani zbrane osebne podatke za namene, za katere so bili pridobljeni. Udeleženec v nagradni igri oz. njegov skrbnik ali zakoniti zastopnik lahko od organizatorja kadar koli zahteva pregled, dopolnitev, popravo ali izbris svojih osebnih podatkov oziroma trajno ali začasno prenehanje obdelave svojih osebnih podatkov, skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. l. RS, št. 86/2004 in nasl.; ZVOP-1). Sodelujoči to stori na elektronski naslov jutrolj@rtvslo.si ali pisno na naslov organizatorja. Najpozneje v roku 15 dni po prejemu sporočila bo organizator preprečil uporabo osebnih podatkov udeleženca, o čemer ga bo v nadaljnjih petih dneh z elektronskim sporočilom ali po pošti tudi obvestil. Organizator se zavezuje, da bo posredovane podatke upravljal v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. l. RS, št. 86/2004 in nasl.; ZVOP-1), prav tako pa podatkov ne bo posredoval neupravičeni tretji osebi ali jih kakor koli drugače zlorabljal. Dokumentacijo v zvezi z nagrajencem bo organizator hranil skladno z ZVOP-1.

 

 

PRAVILA NAGRADNE IGRE ZBUDI SE, SLOVENIJA 

 

Zbudi se, Slovenija! je nagradna igra, ki poteka vsako sredo v živo v oddaji Dobro jutro na prvem programu TVS.  Tekmovalci v igri so oseba ali skupina, ki se prijavi za sodelovanje v nagradni igri in naključni gledalci, ki pokličejo preko telefona. Kdo prvi pokliče, ima prvi možnost sodelovati pri tisti nalogi, nihče pa v istem dnevu ne sme sodelovati dvakrat.  

  1. V prvi igri gledalec preko telefona igra igro SPOMIN/ VISLICE/ KAJ SE SKRIVA.  Če mu uspe, prejme 60 evrov. Če v igri ni uspešen, denarja ne dobi nihče. 
  2. V drugi igri mora tekmovalec na terenu ugotoviti, katero znano osebo smo »skrili« v studiu (nagrada 60 evrov). Gost s spremenjenim glasom odgovarja na vprašanja z da ali ne. V primeru, da gosta v določenem času tekmovalec ne ugane, dobi možnost tekmovalec, ki nas pokliče v režijo. 
  3. V tretji igri tekmovalec na terenu dobi nek IZZIV/NALOGO. Če mu uspe, prejme 60 evrov. Če v igri ni uspešen, denarja ne dobi nihče.
  4. V četrti igri za 60 evrov se tekmuje v PANTOMIMI. Skriti gost v studiu mora s pomočjo kretenj in mimike, predvsem pa brez besed, 'ponazoriti' določen predmet/osebo/žival/kraj, …. Če gledalec na telefonski zvezi  v minuti ugane, kaj znani Slovenec  predstavlja, je nagrajen s 60 evri. Če tekmovalec v igri ni uspešen, denarja ne dobi nihče.