Čajni napitek proti stresnim hormonom

Recept dr. Štruklja



Sestava

 

2 žlici belega sladkorja

1 šilce žganja

5 g zdrobljene korenike ginsenga

5 g zmlete skorje bosvelije

 

Priprava

 

V 2 dcl vrele vode vsujemo ginseng in bosvelijo. Kuhamo  3 minute ter precedimo. V posodo damo sladkor, segrejemo in naredimo karamel, vlijemo precejeni čajni napitek v karamel in mesšmo, dokler se ves karamel ne stopi, na koncu dodamo šilce zganja in toplo popojemo. V kolikor pripravimo napitek otrokom, izpistimo alkohol.

TINKTURA ZA HITREJŠE IN LAŽJE PREBAVLJANJE

Dr. Štrukelj svetuje

RECEPT:

Sestava:

list mete                                                                   2 žlici

korenina ingverja (mleta)                                         1 žlica

plod janeža                                                               2 žlici

zel rmana (posušena)                                               2 žlici

 

 

Priprava:

Posušeno zel rmana, janeževe plodove in liste mete zdrobimo (lahko uporabimo tudi sveže liste mete), dodamo zmleto korenino ingverja, vsujemo v steklenico in prelijemo  z dvema decilitroma domačega žganja (okoli 40-50% etanola), zapremo in postavimo v temen prostor. Vsak dan vsebino pretresemo in po 5 dnevih precedimo. Tinkturi dodamo žlico medu in jo uporabljamo v primeru zgage ali slabega prebavljanja ter po obilni jedi. Običajno zadostujeta dve do tri čajne žličke.

Prigrizek za lajšanje težav s kronično vnetno črevesno boleznijo

Dr. Štrukelj svetuje



Sestava:

 

Laneno seme                                                 3 žlice

Kokosovo maslo                                             2 žlici

Banana                                                           1 sadež

Rožičeva moka                                               1-2 žlici

 

Priprava:

 

Laneno seme namočimo v 1 dcl vode vsaj 3 ure, lahko tudi čez noč. V posodi z vilico zdrobimo banano, dodamo kokosovo maslo, ki ga vmešamo med bananino kašo, nato dodamo še namočeno laneno seme in rožičevo moko. Vse dobro zmešamo na roko, dokler ne nastane gladka gosta masa, ki jo lahko damo v modelčke ali naredimo ploščice. Na koncu lahko za boljši okus vse posujemo tudi z nekaj sezamovega semena in postavimo v hladilnik za dve uri. Ploščico ali kocko jemo do štirikrat dnevno, lahko skozi daljši čas.